На базі Глибочицького ліцею пройшло навчання педагогів Глибочицького ліцею та Кошарищенської гімназії
01. 11. 2024 року на базі Глибочицького ліцею пройшло навчання педагогів Глибочицького ліцею та Кошарищенської гімназії з удосконалення професійної компетентності під час викладання предметів в 5 - 7 класах НУШ. Провела навчання тренер - педагог, заступник директора Глибочицького ліцею Нечипорук Лариса Олексіївна. Навчання проходило за 3 модулями: предметно - методичний модуль ,,Оцінювання в 5 -7 класах НУШ: нові підходи та правила", ,,Організація освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти. Оцінювання."; інформаційно - цифровий модуль ,,Цифровий супровід освітнього процесу НУШ"; психолого - педагогічний модуль ,,Емоційний інтелект: навички та інструменти для успіху". Педагоги набули теоретичних та практичних навиків щодо оцінювання учнів 5 - 7 класів НУШ, оформлення електронних журналів та Свідоцтв досягнень учнів.
З - поміж викликів, що постали перед нашим суспільством, надзвичайно гострим є забезпечення рівного доступу до освіти всіх дітей, особливо тих, хто потребує спеціальних умов виховання, корекційного навчання та розвитку особистості, соціальної інтеграції в реальне життя. Тому актуальним на навчанні було питання щодо особливостей організації освітнього процесу в умовах креативної освіти через інклюзивне навчання в школі. Місія педагогів – допомогти розкрити та розвинути таланти кожної дитини, в тому числі дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах ЗЗСО нашої громади.
Сьогодні дитині недостатньо в закладі освіти дати лише знання. В Концепції НУШ зазначено, що в закладі освіти кожній дитині слід забезпечити особисту реалізацію компетентностей, навчити застосовувати наскрізні вміння. Сучасний світ складний. І сьогодні важливо дитині вміти застосовувати емоційний інтелект, уміти конструктивно керувати емоціями. На занятті педагоги практикували вміння роботи з дітьми на уроках та позаурочний час за 5 складниками емоційного інтелекту: самосвідомість, саморегуляція, мотивація, емпатія, соціальні навички. Педагоги проводили діагностику ,, емоційного інтелекту" ( за Н. Холлом), виконували вправи ,, Гора сумнівів", ',,Тренуємо емоції", ,,Асоціації", ,,Який я", ,,Наші емоції", ,,Шосте відчуття", ,,Подаруй усмішку", працювали з метафоричними картками.
Вчитель інформатики Глибочицького ліцею Макарова А. В. продемонструвала використання ІКТ на сучасному уроці НУШ.
Навчання пройшло в дружній, доброзичливій обстановці. Дякуємо колегам Глибочицького ліцею та Кошарищенської гімназії за співпрацю.