A A A K K K
для людей із порушенням зору
Глибочицька об'єднана територіальна громада
Україна, Житомирська область

Оголошення про закупівлю будівельних матеріалів

Дата: 25.06.2023 17:28
Кількість переглядів: 37

Громадська організація “Молодіжна громадська організація “Студентський клуб” оголошує конкурс з пошуку та відбору постачальника будівельних матеріалів для ремонту приміщення у с. Левків Глибочицької об’єднаної територіальної громади Житомирської області в рамках проекту ПРООН 01000157 “Сприяння безпеці людей в Україні шляхом реагування на багатовимірну кризу, спричинену війною” в рамках грантової угоди номер CSYP-GA-YE-2023-13.

Програма здійснюється Міністерством молоді та спорту України, Державною установою “Всеукраїнський молодіжний центр” та громадською організацією “Центр політичних студій та аналітики “Ейдос” за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Данії та Уряду Японії.

 

Ремонт приміщення відбувається в рамках проекту Програма обмінів у рамках національної програми залучення молоді до відновлення України ВідНОВА:UA в період 10-14 липня 2023 року.

 

Код за ЄДРПОУ: 25753976

Місцезнаходження: 10003, м. Житомир, вул. Лесі Українки 13, кв. 45

 

Уповноважена особа Замовника, яка здійснює зв’язок з учасниками – керівник проекту Виговський Володимир Іванович – тел.: +38 067 230 99 11.

 

Інформація про предмет закупівлі:

будівельні матеріали (список додається в Додатку 1)

Місце поставки товару: Матеріали потрібно доставити за адресою: Житомирський район, село Левків, вулиця Олімпійська, будинок 2Б. Матеріал потрібно підняти на другий поверх.

Строк поставки товару: Постачання матеріалів повинно здійснюватись згідно графіку (з 26.06.2023 по 14.07.2023 ).

Вимоги до якості: Матеріал повинен відповідати стандартам згідно специфікації торгових марок.

Валюта закупівлі: Національна валюта України – гривня.

Умови оплати: Розрахунки за послуги здійснюються у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця після підписання договору та накладної на отримані матеріали.

Вимоги до поданих пропозицій постачальників та критерії відбору:

1.   Товар повинен відповідати якісним характеристикам, що зазначені в пропозиції (відповідні сертифікати, гарантії)

2.   Поставка товару здійснюється за вказаною адресою та входять у ціну товару, як і усі інші витрати, що пов’язані з процесом доставки (завантаження, розвантаження, вартість тари та упаковки тощо)

3.   Постачальник несе всі ризики втрати або ушкодження товару, а також усі витрати по відношенню до товару, до моменту його постачання в узгоджений пункт призначення до підписання покупцем відповідної видаткової накладної.

4.   Упаковка (тара), у якій відвантажується товар, має відповідати встановленим в Україні стандартам або технічним умовам і забезпечувати, за умови належного поводження з вантажем, схоронність товару під час транспортування та збереження.

5.   Постачальник гарантує, що товар, який підлягає постачанню належить йому на правах власності, не є проданим, переданим іншим особам, не закладений, не заставлений, не перебуває під арештом, та у відношенні цього товару не порушено судову справу.

Перелік документів для участі у тендері:

1. Цінова пропозиція (Додаток 2 до цього оголошення).

2. Для юридичних осіб:

  • копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, та громадських формувань;

  • копія Статуту

3. Для фізичних осіб-підприємців:

  • копія виписки про реєстрацію у державного реєстратора із зазначенням видів діяльності;

  • копія свідоцтва про сплату єдиного податку із зазначенням видів діяльності (у випадку, якщо приватний підприємець - платник єдиного податку);

  • копія квитанції про сплату податкових авансових платежів (у випадку, якщо приватний підприємець працює із застосуванням загальної системи оподаткування);

  • копія документа, який підтверджує те, що ФОП, якому замовляються послуги, має право займатися таким видом діяльності (у випадку, якщо приватний підприємець працює із застосуванням загальної системи оподаткування).

4. Пакет документів (на власний розсуд) на підтвердження володіння предметом закупівлі, якості запропонованого товару та врахуванні при виборі переможця. Наприклад, прибуткові накладні, оборотно-сальдові відомості щодо наявності товару, сертифікати якості, гарантійні листи, наявність ліцензій тощо.

 

Термін надання комерційної пропозиції: з 21 червня 2023 року до 27 червня 2023 року включно.

Пропозиції з комплектом документів можна надсилати на електронну пошту aku@ukr.net з темою листа «Постачальник будівельних матеріалів».

Список матеріалів 

Цінова пропозиція


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь