НА ЖИТОМИРЩИНІ ПІД ГОЛОВУВАННЯМ ЗАСТУПНИКА МІНІСТРА ОСВІТИ І НАУКИ ВІДБУЛАСЯ НАРАДА ЩОДО ПІДГОТОВКИ ДО НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
Сьогодні, 3 серпня 2022 року, заступник Міністра освіти і науки Віра Рогова з робочим візитом перебуває в Житомирській області.
Під час наради з начальником Житомирської ОВА Віталієм Бунечко, начальниками головних управлінь ДСНС, Нацполіції, Держпродспоживслужби області та представниками департаменту освіти і науки Віра Рогова обговорила стан підготовки закладів освіти до нового навчального року в умовах воєнного стану. До онлайн-наради також долучилися голови територіальних громад області.
Заступник Міністра звернула увагу присутніх на головну умову роботи закладів освіти в традиційному форматі – безпеку.
«На всій території України активно відбувається підготовка до нового навчального року, до якої залучено велику кількість державних органів. Нашою основною метою є перетворення кожного закладу освіти на територію безпеки. Якщо створити в закладі освіти безпечні умови для перебування всіх учасників освітнього процесу неможливо, навчання офлайн не відбуватиметься. Безпека – головна складова», – зазначила Віра Рогова.
Вона повідомила, що МОН готує чотири моделі освітнього процесу: очне, дистанційне, змішане навчання та індивідуальна форма роботи (екстернат або сімейна форма навчання).
«Усі українські учні, де б вони не перебували, повинні бути охоплені освітнім процесом і мати можливість навчатися за українськими програмами», – підкреслила Віра Рогова.
За оперативною інформацією, станом на 1 серпня 2022 року, 878 закладів освіти області мають укриття різного типу (сховища, протирадіаційні, найпростіші тощо). 73% закладів загальної середньої освіти мають власні укриття або можливість облаштування найпростіших укриттів поряд. З 642 садочків 363 вже обладнали укриття.
Віра Рогова закликала учасників наради надзвичайно відповідально ставитися до облаштування укриттів у закладах освіти, адже пріоритетом є життя та здоров'я кожного учасника освітнього процесу.
Також під час наради зазначалося, що більшість обирає змішаний або очний формат освітнього процесу (за результати опитувань батьків здобувачів освіти).