НАДАННЯ ОНЛАЙН ПОСЛУГ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИМ ОСОБАМ ЗА ДОПОМОГОЮ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ ПРОГРАМИ ДІЯ
Питання забезпечення прав внутрішньо переміщених осіб, удосконалення механізмів надання послуг знаходяться на постійному контролі Уряду. Постановою Кабінету Міністрів України „Про внесення змін до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи” від 16 вересня 2020 р. №910 спрощено надання послуг для внутрішньо переміщених осіб за допомогою мобільного додатку Дія. Змінами запроваджено електронну версію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи у мобільному додатку Дія.
Електронна довідка та довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (паперовий варіант) мають однакову юридичну силу, зокрема електронна довідка пред’являється особою на смартфоні, без пред’явлення її паперової форми.
Нововведення стало можливим завдяки співпраці Міністерства соціальної політики та Міністерства цифрової трансформації, якими 22вересня 2020 року підписано Договір про інформаційну взаємодію.
У випадку, якщо у внутрішньо переміщеної особи не відображається її електронна довідка, або електронна довідка малолітньої дитини, недієздатної особи або особи, дієздатність якої обмежена, законним представником якої вона є, або інформація в електронній довідці відображається некоректно, зокрема відсутні відомості про зареєстроване та фактичне місце проживання тощо, рекомендуємо повідомити на електронну адресу Житомирського управління соціального захисту населення
або надіслати інформацію засобами поштового зв’язку:
10012, м. Житомир, вул. Б.Тена, 16
Для отримання більш детальної інформації звертатись за телефонами гарячої лінії управління праці та соціального захисту населення Житомирської районної адміністрації 47-50-34, 47-50-54