A A A K K K
для людей із порушенням зору
Глибочицька територіальна громада
Україна, Житомирська область, Житомирський район

Глибочицький ліцей: рух до нової української школи

Дата: 28.10.2019 17:15
Кількість переглядів: 924

        Фото без описуГлибочицький ліцей - заклад, який може вмістити 464 здобувачі освіти.  Зараз в опорному ліцеї працює 29 талановитих вчителів та навчається 208 допитливих здобувачів освіти.

       Як добре, що держава дбає про дітей, забезпечивши наш опорний заклад сучасними навчальними кабінетами фізики та біології за рахунок надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування  інфраструктури ОТГ на умовах співфінансування 90 на 10% на загальну суму 

895556 гривень!

         Як зазначають вчителі фізики Поліщук В.В. та біології Ковальчук Т.П.: встановлено нове обладнання в кабінет фізики: короткофокусний мультимедійний проектор  з інтерактивними функціями Epson EB -536 Wi,  дошка-екран для проектора п´ятиповерхнева комбінована (4000х1200), монтажний комплект та налаштування, персональний комп’ютер (ноутбук) вчителя Acer ТМР259, цифровий вимірювальний комплекс вчителя для кабінету фізики Vernier, в кабінет біології поставлено комплекс за кодом ДК 021:2015 (СРV) -80520000-5. За рахунок державних коштів було придбано  нове обладнання: інтерактивний комплекс, світлові мікроскопи (10 шт.) та цифровий мікроскоп (1 шт.), лабораторний набір НШБЛ та набори мікропрепаратів  (до розділів «Ботаніка», «Гриби», «Зоологія», «Анатомія», які дають можливість розглядати незначні деталі структури матеріалу постійних та тимчасових мікропрепаратів, тонометри з фонендоскопом (3 шт.), які необхідні для проведення практичних робіт при вивченні біології людини, об'ємні моделі,  а саме: скелет людини, тулуб людини, суглоби людини, головний мозок різних класів хордових тварин та інші.  За допомогою таких зразків можна вивчати різні види хребців, їхню будову та функції. Також в здобувачів освіти формуються базові поняття, розвивається вміння аналізувати та логічно мислити. Моделі використовуються  під час вивчення розділів "Людина", «Тварини», «Рослини», барельєфні моделі: будова легенів людини, будова травної системи людини, будова шкіри людини, ока людини, вуха людини, внутрішня будова хруща, слимака, птаха, кроля, риби, спинного мозку людини, прилад для демонстрування всмоктування води коренем.

         Кабінет біології  Глибочицького ліцею став справжньою творчою лабораторією. Просторий, сучасно оформлений клас, нове обладнання. Це допомагає процесу оволодіння знаннями, уміннями і  перетворює звичайні уроки на творчі. Наявні ілюстративні та дидактичні матеріали дають можливість здобувачам освіти проводити різні види робіт. Кабінет допомагає розширити кругозір здобувачів освіти, покращити їхню розумову діяльність, креативне мислення. За допомогою мультимедійної дошки є можливість впроваджувати в освітній процес інноваційні технології: ІКТ – технології, технології розвивального навчання, критичного мислення, STEM – освіти, проектні технології, мультимедійні презентації до уроків та ін.

         За рахунок коштів місцевого бюджету зроблено сучасний капітальний ремонт за новими нормами ДБН на загальну суму 482056 гривень: повністю замінено та утеплено підлогу, постелено безпечне покриття, замінені двері, зроблено капітальний ремонт лаборантської, підведена вода, удосконалено освітлення, замінені та підведені  розетки до кожного учнівського стола.  встановлено економне  сучасне освітлення та інше, закуплено нові сучасні антисколіозні  меблі на загальну суму 88 тис. гривень.

        Класні кімнати милують око дизайном, комфортом, наявністю необхідного сучасного обладнання на кожну тему того чи іншого предмета, сконцентровують увагу дітей саме на вивчення цієї дисципліни.

         Розвиток матеріально-технічної бази приваблює здобувачів освіти в Глибочицький ліцей, їх цьогоріч збільшилося на 15 осіб.

          24 жовтня 2019 року відбулась нарада директорів закладів освіти Глибочицької сільської ради з питання «Організація ефективного та безпечного освітнього середовища Нової української школи», де вони мали змогу ознайомитися з новим обладнанням сучасних  навчальних кабінетів

       Директори закладів освіти відвідали відкритті заняття в нових кабінетах, подивились на використання  матеріально-технічного оснащення нових кабінетів у світлі вимог нової української школи, висловили свої враження з побаченого.

      Всім цікаво було послухати враження здобувачів освіти  та директора Глибочицького ліцею, до обговорення підключились директори ЗЗСО та ЗДО:

          Семенець Марія (10 клас).

       «Мене вразили нові ігри, які можна використовувати під час уроку за допомогою інтерактивної дошки. Ми відчули себе, ніби в іншій реальності».

       Трофимчук Ангеліна (8 клас).

     «Інтерактивна дошка - чудова, вона мене   вразила. Стало навчатись набагато цікавіше. Навіть не хочеться йти на канікули, а далі продовжувати випробовувати різні квести,  ігри і завдання з такою дошкою».

     Трусова Вероніка ( 8 клас)

        «Мене захопила така гра, це цікаво, але й водночас і навчання. Я здогадуюсь, що буде ще цікавіше, адже це тільки початок. Я задоволена тим, що в нашому ліцеї зявились такі чудові і корисні можливості».

         Віра Міщенко, директор Березинського ЗДО

По –доброму заздрю здобувачам освіти та викладачам Глибочицького ліцею. Адже при використанні інтерактивної дошки в освітньому процесі полегшується праця викладача та підвищується якість подачі навчального матеріалу. А  здобувачам освіти сам процес навчання став більш доступним та цікавим.

          Марчук Валентина Василівна, директор Глибочицького ліцею.

       Інтерактивна дошка - це гнучкий інструмент, що об'єднує в собі простоту звичайної маркерної дошки з можливостями комп'ютера. У комбінації з мультимедійним проектором стає великим інтерактивним екраном, одним дотиком руки до поверхні якого, можна відкрити будь-який комп'ютерний додаток або сторінку в Інтернеті й демонструвати потрібну інформацію або просто малювати. Усе, що ви намалювали або написали, програмне забезпечення інтерактивної дошки дозволяє зберегти у вигляді комп'ютерних файлів, роздрукувати, надіслати по електронній пошті, навіть зберегти у вигляді Web-сторінок і розмістити їх в Інтернеті. При роботі з інтерактивною дошкою здобувач освіти  засвоює інформацію не тільки через аудіальний і візуальний канали сприйняття, але й через кінестетичний канал, який майже не використовується в сучасній педагогіці. Тому діти, які недоотримали інформації через цей канал - є потенційними «трійочниками». Цю ситуацію можуть виправити саме інтерактивні технології — кожен учень інтуїтивно обирає найбільш зручний для себе спосіб сприйняття інформації при роботі з інтерактивною дошкою. Наші здобувачі освіти вражені від таких можливостей. А педагогічний колектив із впевненістю реалізує  сталий розвиток освітнього процесу та якість освітніх послуг, творчо використовує нові можливості. Має чітку преспективу для активного кваліфікаційного педагогічного зростання.

 

     Цимбалюк О.В. - директор Студеницького ліцею.

Одним із технологічних засобів, який ми побачили на семінарі - це застосування і використання  інтерактивної (мультимедійної) дошки. Адже сучасні діти живуть в оточенні яскравого світу комп’ютерних ігор та анімації. Вони дуже швидко опановують мобільні пристрої та комп’ютер. А для того, щоб постійно володіти увагою таких дітей і зробити навчання цікавим для них, учитель повинен мати  у своєму розпорядженні яскраві інтерактивні матеріали, та залучати сучасні цифрові технології . Саме це і було продемонстровано на фрагментах уроків інформатики, історії України, української мови, біології. Це є великим кроком до модернізації Нової Української Школи, де однією  з основних ключових компетентностей є інформаційно – цифрова компетентність, яка передбачає впевнене застосування інформаційно -  комунікаційних технологій.

Дорошенко Т.С. – директор Кошарищенської гімназії.

Надзвичвйно сподобався урок у 2 класі, на якому діти разом з педагогом займалися проектною діяльністю (створювали листівку про Єгипет). Учні 5 класу вивчали словотвір, вдало застосовуючи мультимедійну дошку та працюючи в команді. Учні 11 класу під керівництвом педагога вивчали біологію, допомагаючи один одному (педагогіка партнерства). Емоційне налаштування на роботу побачили у 1 класі (ранкова зустріч).      

 Хочу відзначити системну роботу вчителя історіі з мультимедійною дошкою. Видно, що здобувачі освіти  володіють навичками роботи з нею.  Вміють швидко працювати  з технікою.     

Хом´як  Т.С.- директор Кмитівського ЗДО

          Я побачила роботу вчителя з використанням інтерактивної дошки. Така сучасна дошка допомагає здобувачу освіти  краще сприймати інформацію та полегшує роботу вчителя. Дитина засвоює інформацію не тільки через слухання, але й візуально.  До здобувачів освіти  ефективно доносяться знання, пробуджуючи інтерес і цікавість. Це дуже сучасно, адже вплив на дітей постійно удосконалюється - телефони, планшети, ноутбуки. Тепер і в нашому ОТГ з'явилась можливість модернізувати освіту.

      Единою думкою всіх учасників наради на завершення стало гасло:  «Лише творчо працюючий колектив випускає компетентних випускників, лише спільно ми йдемо до нової української школи. НУШ-це не ремонти в закладах освіти, а нова система навчання, головне завдання якої виховувати свідомих громадян, які не бояться висловлювати свою думку, вміють застосовувати знання на практиці»

         В підсумку  начальник відділу освіти зауважила: що не можна нічого змінити, б’ючись з існуючою реальністю; щоб щось змінити, потрібно створити нову модель, яка зробить існуючу безнадійно застарілою. Функція вчителя Нової української школи полягає в його вмінні організувати  компетентісне навчання ( не знання заради знань, а вміння їх застосовувати в реальному житті, не що ти знаєш - а як ти цим умієш користуватися). Наші діти навчаться працювати з новітніми технологіями на високому рівні і це допоможе їм в житті.

         В ліцеї створені належні санітарно- гігієнічні умови:  капітально відремонтовані за рахунок коштів освітньої субвенції на умовах співфінансування сучасні красиві, зручні туалетні кімнати та туалет для дітей з особливими освітніми потребами.

Установлено охоронну сигналізацію, надано державні кошти із нашим співфінансуванням на придбання сучасного обладнання та ігрових наборів ЛЕГО для першокласників. І ще один подарунок чекає дітей: за декілька днів всі вони будуть користуватися широкосмуговим доступом до Інтернету 100 Мбіт, на що держава виділили 40 тис.грн.

Нехай цікавими будуть для дітей всі подальші дні навчання в новій українській школі!



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь