ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ на перевірку знань законодавства і функціональних повноважень кандидатури на посаду директора Студеницького ліцею
Додаток 4
до наказу відділу освіти №4
від 08.012019 р.
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ
на перевірку знань законодавства і функціональних повноважень кандидатури на посаду директора Студеницького ліцею
Тести
на перевірку знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти
1). Який процес називають “керівництвом”?
2) . Що таке “ефективність управління закладом освіти”?
3). Яка мета роботи з педкадрами є найбільш пріоритетною?
4). Ви здійснюєте керівництво вивченням стану викладання предметів, навчальних досягнень учнів (моніторинг). Назвіть ключовий компонент цього процесу.
5).Визначте найбільш придатні для практичного застосування означення нестандартного уроку.
6). Точно розкрийте поняття "Передовий педагогічний досвід-це..."
7) "Професійна компетентність" це…
8) . Яке завдання освіти як соціального інституту є головним з погляду керівника?
9). Сформулюйте загальну мету виховання в сучасній школі.
10). Назвіть пристрій, за допомогою якого здійснюється зв’язок з іншими комп’ютерами по каналах телефонної мережі.
11) . Що належить до повноважень керівника закладу освіти?
12) . Хто контролює якість освіти за новим законом?
13) . На яких засадах педагогіки працюватиме Нова українська школа?
14) Назвіть ключові компетентності Нової української школи.
15). В чому полягає сутність компетентнісного навчання ?
16).На що сфокусовані Нові освітні стандарти?
17).Пояснити визначення терміну « індивідуальна освітня траєкторія».
18).Згідно з реформою загальної середньої освіти випускник нової української школи це:
19). Коли прийнятий Закон України «Про освіту»?
20).Назвати функцію освіти, що в першу чергу спрямована на формування практичної готовності випускника до життя?
21). Принципи освіти, які найбільш актуальні для курсової підготовки вчителя.
22).Орієнтація на вивчення основних законів природи, суспільства і призначення самої людини – це…
23).В якому нормативно-правовому акті закладено право педагогічних працівників на індивідуальну педагогічну діяльність?
24). Ким встановлюється розміри тарифних ставок учителів згідно з законом України "Про загальну середню освіту"?
25). У якому документі прописано обов’язок керівника освітньої установи "доводити до відома педагогічних працівників у кінці навчального року (до надання відпусток) педагогічного навантаження в наступному навчальному році" ?
26). Що таке Державний стандарт загальної середньої освіти?
27). В якому документі проголошено такий очікуваний результат, як: "Зростаючий освітній потенціал суспільства забезпечить впровадження новітніх виробничих та інформаційних технологій, що дасть змогу протягом наступних 10-15 років скоротити відставання у темпах розвитку, а надалі істотно наблизитися до рівня і способу організації життєдіяльності розвинутих країн світу"?
28).У разі систематичного невиконання працівником без поважних причин обов’язків, покладених на нього трудовим договором або правилами внутрішнього трудового розпорядку, якщо до працівника раніше застосовувалися заходи дисциплінарного чи громадського стягнення згідно з Кодексом законів про працю ст.40, передбачено-…
29).Які показники характеризують етап перевірки раніше засвоєних знань, умінь, навиків?
30). Які є типи уроків у класифікації уроків за дидактичною метою?
31). Які твердженння найточніше розкривають характерні риси класно-урочної системи навчання ?
32).Завершіть твердження: "Мета уроку у якій фіксуються завдання пов’язані із формуванням теоретичних знань учнів з предмету» називається …
33).Які етапи притаманні уроку контролю та корекції знань, умінь та навичок ?
34) .Чим визначається тип уроку?
35).Які ви знаєте позитивні сторони активної моделі навчання?
36) .Інтерактивний метод навчання, який використовується для вироблення кількох вирішень конкретної проблеми, спонукає учнів проявити уяву та творчість, дає можливість їм вільно висловлювати свої думки, називається ….
37).Визначте дві причини, за яких Ви обираєте певну технологію навчання учнів.
38).Завершіть визначення: Організована взаємодія вчителя і учнів, спрямована на засвоєння останніми змісту освіти та комплексу необхідних для цього знань та умінь називається ….
39). Що таке модель навчання ?
40).Які види діяльності передбачені контрольно-оціночним етапом особистісно-орієнтованого навчання ?
41).Якому типу навчання притаманне свідоме і творче відтворення знань….
42).Встановіть відповідність між функцією та її призначенням:
Відновлення знань, умінь .відновлення
Прийняття управлінського рішення . планування
Розробка нових положень .моделювання
Наукове дослідження . прогнозування
43). Встановіть правильну послідовність вирішення науково-методичної проблеми у закладах освіти:
постановка мети
коригування
визначення завдань
аналіз
мотивація
планування
контроль
стимулювання
44).Встановіть відповідність між поняттями та їх складовими:
Планування . мета
Активізація творчого потенціалу . функція
Наставництво . зміст
Теоретична підготовка . форма
45).Встановіть відповідність між поняттями та їх визначеннями
Підвищення кваліфікації . атестація
Спрямована діяльність . інновації
Формування педагогічного колективу . мета
Центр діяльності . презентація
Форма діяльності . методичний кабінет
Система підтримки талантів . ППД
46). Який сучасний документ стратегічного значення визначив напрями модернізації та пріоритетні завдання розвитку освіти України?
47) Яка стратегія розвитку освіти України дає можливість керівнику закладу та забезпечує відповідність рівня загальної освіти постійно удосконалювати власний рівень професійної компетентності?
48) Хто такий «менеджер» освіти?
49) Які нові форми атестації педагогічних працівників передбачені в Новій українській школі?
50) Що є колегіальним органом управління закладу загальної середньої освіти?
51) Які повноваження закладу загальної середньої освіти?
52) На засадах якої моделі освіти буде працювати Нова українська школа?.
53) Хто контролює якість освіти за новим законом?
54) Що необхідно розуміти під гуманізацією освіти?
55). Що таке профільне навчання згідно з концепцією профільного навчання у старшій школі?
56) Які ключові компетентності мають оцінюватися в системі загальної освіти України?
57) Що таке «ефективність управління закладом освіти»?
58) Яка роль учителя в Новій українській школі?
59) У чому полягають функціональні обов’язки директора школи за новим законодавством?
60) Що є метою педагогічних технологій?
61) Які повноваження педагогічної ради?
62) Розкрийте поняття Державного стандарту загальної середньої освіти?
63) Який чинник є визначальним для формування сприятливого соціально-психологічного клімату в закладі освіти?
64) Що має стати інструментом забезпечення успіху Нової української школи?
65). Що є найважливішою складовою сучасного педагогічного процесу?
66) Що є вищим колегіальним органом громадського самоврядування закладу загальної середньої освіти?
67) Чим визначаються основні вимоги до обов’язкових результатів навчання та компетентностей здобувача загальної середньої освіти відповідного рівня?
68) Хто може обіймати посаду керівника закладу загальної середньої освіти?
69) На підставі яких документів проводиться зарахування учнів до першого класу закладу загальної середньої освіти?
70) Що таке інформальна освіта?
71) На яких засадах педагогіки працюватиме Нова українська школа?
72) Якою повинна бути наповнюваність класу закладу загальної середньої освіти згідно з діючим законодавством?
73) Хто є учасниками освітнього процесу закладів загальної середньої освіти
74) Якими основними рисами повинен володіти такий тип керівника як «лідер»?
75) У якому законодавчому документі прописано державні гарантії педагогічним та науково-педагогічним працівникам?
76) Яка норма академічних годин для підвищення кваліфікації педагогічного працівника впродовж п’яти років?
77) Коли почнеться навчання учнів за програмами дванадцятирічної повної загальної середньої освіти для профільної середньої освіти?
78) Визначте характеристики випускника Нової української школи?
79) Яка мета атестації педагогічних працівників?
80) Як будуть розподілятися фінанси у Новій українській школі?
81) На які основні етапи розрахована реформа Нової української школи?
82) Які ключові завдання сучасного освітнього менеджменту?
83) Що слід розуміти під методами активізації освітньо-пізнавальної діяльності учнів?
84) Скільки рівнів визначає Національна рамка кваліфікацій?
85)Який рівень лідерства керівника заважає створенню команди однодумців у колективі?
86) На який період розрахована Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»?
87) Що є метою внутрішнього контролю з боку керівника?
88) Яка із наукових характеристик сучасної освітньої парадигми є пріоритетною?